Friday 20 May 2011

Aneh anehhh jeee, (-.-!)

haloo haloo! pe khabaq smua?? ada sihatttt?? :) urm, ni haaaa, aku nk story ski pasal td,  bruu je kjp td, story ni, ada 2 stiuasi, "stiuasi pertama" aku g laaa wt lesen, kt asia jaya, lpstuu,, aku ngh ashik kushuk ngh menunggang motosikal tuu, tb2 ada sorng minah niii, haihhhh, x leh blaa btolll, ada ke dia trjerit2 naik mto tuu, alahhh, klu tkut pnn, releks je laaa, kesian aku tgk mto tuu, kjap2 kiri, kjap2 kanan, aduhaiii, bkn nk blagakk laa knn, tpp, dia sorng je huru hara kt litar tu, "stiuasi kedua", yg lg x bleh blaaa nyeeeeee!! diiaa brnti kt sblah akuu,, sruh aku tnggu laaaa, ckp nk ikot aku laaa, "saya x tau laa nk bg isyarat mcm ne, sya follow awk je la' (-.-!) aku pnn, ye kn je laaa, t ckp x blehh, ckp smbng plk kn, *eham2 jtuh la plk saham aku niii, wink winkk! :) urmm, tu je kot nk di story pda petang ni, :) k byeeeee! salam! :)

2 comments:

  1. gatal mcm nak kena hempuk! kahkahkah!

    ReplyDelete
  2. haha, tu laa, pk prmpuan jee, klu laki, urm, hempuk dhh. :D

    ReplyDelete