Wednesday 25 May 2011

betul org ckp, smngt mlayu hanya sekejap je, :DD

halo halooo kwn?? :) mcm biasa, arini, kt umah, sorng2, makn, tgk tv, brfb, n update blog, lps tuu, tdoq blik. hahaha, best kn hidup aku time cti ni?? :D klu korng nk try, try laa, cmfrm lg 2 3 mnggu, gmok mcm aku, :DD okeyyy, title yg kt atas tu, sbnr nyee,, bkn apaaa,,, sjee je nk ckp, yang aku ni,, mkin lme mknin mls nk update2 blog aku ni,,  hahaha, mle2 perghhhhh, stu hti tuuu, klu blehhh, apa je nk nk buat atau akan buat, smunya nk tlis kt snii, :DD tp skrggg,, urmm, :) aku tgk mmbr aku sorng ni, tiap2 ari dia update, tulis klu skit2 xpe,, ni haaaaaaaa,, amikkkk, 360 patah perkataan, dh mcm karangan SPM dh, :D mmg x sangsi lg la knapa bf dia pnggil dia iron girl atau nme lain prmpuan besi! :DD *kpd yg brkenaan, yg mrh erkkk, :D tah apaa tahh smgt dia pkaiii, aku pn x tauuu,, :D haihhh,,, tp xpee,, bgus2, keep it up gurl! :) haa! ari sbtu ni, aku dh start keje! :DD yeahhhhh! nme nme kdia tu, "las vecas" dia kedai jual daging, dlm masa yg sme, ada cafe jgk dlm tu, haa,, 2 in 1 laa, :) gji dia mashukk jgkkk,, sejam 5 ringgt, klu dh sbln, 1400, urmm, bleh la aku brjoli joli kt bundle pelandok 9t!! :D k, tu jelah utk arini,,, okeyy, byee,, slamat siang! :) salam,

No comments:

Post a Comment