Friday 3 June 2011

sakit yg brmakne, tnks alot :)

salam! hehehe, title ni bkn apaaa,,, tdd slepas aku blik dri kjeee,,, aku lapak2 la kjap ngn bdk2 krja akuu, entah  knpaaa,, tb2 bleh bkk cte pasal "macam mana mak ayah bntai ko, time ko kcik" hahaha, sumpah best!! :D kt stuu ada 5 org, sooo,ke smua lima2 tu crita pengalaman dorng,, :D aku org yg kedua yang br critaaa, yg frst skali mmbr aku ni, nme diaa, din, :D hahaha, dia nye cteee,, mmg lawak arrr, bapak dia tukang bntaii, mak dia plakkk,, tukang bebel, lbih2 lg,, dia ckp, mak dia tu, asal org mlakaa,, urm,,, rasa je la mulut org mlaka ni,,, :D di crita mcm nee, bapak dia bntai dia, time dia wt calar kreta bapak dia , dan kluar mlm2, hahaha, :D urmm,, time aku plkk, aku crita laaa,,, mcm nee,, mak ngn ayah aku bntai akuu, time aku nakal dluu, haihhhhh,,, dluuuu aku nakal mcm setaaannn,,, aku rseee,, dlm adik bradik aku niii,,, aku sorng je la yg paling nakal, walau pnnn,, dlu time aku darjah 3, aku dpat didikan agama, siap berserban, berjubahhh,, perghhh, klu skali tgk tuu, dh mcm imam laaa, tp akhir2 nyeee,,, hancus jgkkkkk, :D pengalaman yg aku x leh lupa smpi akhir hayat aku ialah, time aku kne bntai ngn ayah aku, sbb aku balik umah kol 7.30, *tau2 je la knnn, dlu 7.30 mlm dh mcm kol 8.00 dh, aku balik smpi je dpan pntu,, bapak aku dh siap sidia snjata mahal dia tu, *batang paipp! aku tgk je diaa dh trjegat kt stuu,, aku trus cabuttt, bpak aku pn apa lggg, kjar laaaa, *dlu kt dpn umah aku, ada padang, aku pn lari la pusng padang tuuu, bapak aku pnat nk kjar aku, bpak aku pnn,,, balik la btang paip tu kt aku, *mcm boomerang tp. nsib baik la x kne doee, klu kneeee, perghhhhh, berbirat bdn i ni U!!!!!! dh mcmtu jd nyee, aku pnn bkn nk cbut, aku ptah balik, aku amik btang paik bpak aku tuu,, aku cmpak kt sungai kelang, *kt sblah pdng tu ada sungai klang, hahaha, aku dh lari smpi kt umahhhh, lpstu aku toleh la kt ayah aku, tgk, ayah aku ngh cekak pinggang, dn trsenyum, hahaha, x leh bla doee, :D dan byak lg creta dan pengalaman yg xleh aku lupa , tp yg ni, pling aku suka la, :D sooo kesimpulan nye kt sniii,,, "apa yg mak ngn ayah buat tu, smua nye utk kebaikan anak2 dia, tdak ada mak bapak yg mahu anak dia ssh pada masa hadapn kelak" urmmm,,, tu je laa utk larut malm ni, mata aku dhh x larat dh niii,,, ur k laaaa,, byee!! gud nite all!!! salam!!

No comments:

Post a Comment