Thursday 30 June 2011

selesai sudah!!! :)

Assalamualaikum!!!!  pagi smuaaaaa! :) arini bleh la aku tdo lmbtt, coz esk n esk esk esk dn seterusnye pnye eskk, aku dh x brkrjaa, coz aku dh brnti, :DD smntara ada beberapa hari lg baki utk aku kmbali ke poli, aku amik kptsan,, ingin merehat kn diri, n berehat brsunguh sunguh! :D tpppp! prsiapan aku utk kmbali ke poli, still lg x complete, adehhh! (-.-!) harap2 kwn aku si farid ni, dpt la g mluncur ngn aku ke OU! aminn! :) okeyy, skrg kte cte pasal stdy plk erk, :) so pda 6/7 ni,, aku akn msk kmbali ke alam mentelaah buku2 n kira mengira, di mana, d stu la tmpt aku menagih segulung sijil diploma,! skrg aku berada di sem 3, n tinggl lg 3sem lg untk slesai, dn InsyaAllah akn smbng ke degre, aminnn! :) sem lps, aku nye pointer agk mengecewa kn!!! aku rse sbb ddk luar kot, mcm shock culture arrr, mne x nye, dh la ddk luar lpstu xde org guide kte nye aktiviti, d tmbh pula motor, haihh, bleh d katakan dlm smnggu, 3 kli la brfutsal pada mlm hari, :DD sooo, azam utk sem ni, utk limit kn brjalan kesana kesini, n naik kn pointer balikkk! amir!!! come on amirrrr!! come onnn!!!!!! :) sooo,, itu je la yg nk d cerita kan utk pagi yg gelap ni, k! byeeeee!!! nitee!

2 comments: